Luni Munchies

O zi întreagă de mâncare împreună.

Alergare: 4 mile de o încercare nefericită de repetări
Ultimele mele videoclipuri

Ce mănânc într -o zi – Runner Edition
Ce am mâncat într -o zi. Jurnalul alimentar de la un alergător care nu se antrenează în prezent pentru un maraton sau jumătate de maraton. Mic dejun, prânz, cină, precum și gustări plus sfaturi.

Mai multe videoclipuri

0 secunde de 14 minute, 26 de secunde

Urmatorul
American Dirt Book Review
12:07

Trăi
00:00
08:21
14:26

Micul dejun: am făcut ovăz de brânză de căsuță peste noapte.

Nu au ieșit uimitor, așa că vă voi scuti rețeta.

L -am renunțat pe Matt în tabăra lui după micul dejun. El va merge într -o tabără oceanică extrem de minunată. Sunt o burtă imensă de jeleu peste asta.

M-am întors în casă la muncă, precum și m-am foame de la mijlocul dimineții.

Patty de ou cu ketchup

Prânz: Am mulțumit cu Tina pentru prânz. Ea locuiește în Boston, precum și metoda online, chiar aici, așa că nu am putut transmite posibilitatea să o văd încă o dată în timp ce eram pe aceeași coastă!

Am mers la Sharky’s Wood Terminat Grill. Au trecut ani de când am fost chiar aici, așa cum nu am recunoscut acolo atât de multe opțiuni sănătoase!

Salsa bar fericire.

Cholula <3 Am comandat o salată de somon. A fost Deelish! A fost un prânz fantastic până când am curățat masa la fel de bine ca am văzut că primesc un bilet! Am fugit afară, cu toate acestea a fost la fel de târziu. F.Word. Dar nu este frecvent să ajung să iau masa cu un amic, precum și să stau cu fratele meu, pentru a mă asigura că acesta nu va fi momentul definitoriu al zilei mele. Din păcate, a trebuit să -l scad pe Tina la terminalul de zbor după prânz. Ne vedem mai tarziu! Când am primit casă am avut o jumătate de bară de proteine ​​(pentru că am mâncat cealaltă jumătate ieri). Un pic mai târziu am început să mă învârt pentru o gustare. Un bol, vom numi telefonul un lucru minunat. L -am ales pe Matt în jurul orei 16:00, precum și am avut niște țelină, precum și hummus în timp ce lucram încă o oră. În cele din urmă, am numit -o pe zi, precum și Matt, precum și am mers la țintă pentru a schimba ceva. De când am schimbat o rochie am cumpărat o poșetă. Chiar și Steven Trade, nu? Masa de seara Așteptați, adăugați ketchup. Desert. Multe. Sfarsit. Trimite -mi cartea de lucru Salvați Împărtășirea este grijulie! Acțiune Tweet Ac Acțiune Poștă Acțiune